Az arctorna nem grimaszolás, kemény izommunka!

Egy bizonyos kor után az arc már nem olyan feszes, tapintása is puhább, mint korábban volt, és már látható rajta a kezdeti megereszkedés. Ilyenkor a korunkra és a bőr öregedésére fogjuk a változást. Nem a bőrben kell keresni a hibát, hanem az alatta lévő, egyre ereszkedő arcizmokban.

Bőrünk az alatta lévő izomtömeg formájához igazodik, rásimul az izomzatra – ami hasonlóan testünk többi izmaihoz – edzés és karbantartás híján puhulni kezd, majd egy idő után az áll vonalában megereszkedik. Ehhez társul még az arcon lévő izmok, és szövetek folyamatos víz-, és tápanyagvesztesége.

Arc szerkezete

Arc szerkezete

Az arc öregedésének folyamatát az izmok célzott trenírozásával lényegesen le lehet lassítani. Ha rendszeresen eddzük arcunk izmait, az arc sokkal lassabban öregszik, a már meglazult területeket részben vagy egészben regenerálhatjuk, és visszatornázhatjuk az eredeti izomtömeget.

Szeretne újra rugalmas és fiatalosabb kontúrokat, és megőrizni a 30 éves arc lányos vonalait? Itt az alkalom!

Az ARCVONAL arctornáról sokan azt gondolják, hogy nem más, mint magánhangzók mormolása, jól artikulálva. Ez azonban köszönő viszonyban sincs a valósággal. Az arctorna egy erőteljes arcformázó program.

Az arc szerkezete

Az arc szerkezete

Képzeljünk el egy kiadós testedzést, ami megerőltető. Ehhez hasonlítható leginkább az arctorna is. Az arcizmok az edzés hatására visszanyerik tömegüket, feszességüket. Az edzés megakadályozza a még feszes arcizomzat meglazulását. A tréning hatására fokozódik az arcban a vér-és nyirokkeringés, ezáltal a sejtek több oxigénhez és tápanyaghoz jutnak. A salakanyag ürítése is tökéletesebb lesz, fokozza a szövetek vízmegkötő képességét, megújul a bőr rugalmassága szempontjából fontos kollagén és elasztin az irhában.

Mit érezhetünk ebből? 

Az arctorna nem grimaszolás, hanem kemény izommunka. A bőr kipirosodik, átforrósodik (akár egy jó erős masszírozás után), de itt az arc izmai is elfáradnak. Az arcizom hasonlóan feszül, ég, dolgozik, mint bármely testrészünk edzés során. Mindezek hatására a bőrfelszín alatt feszülő izomrostok erősebbé, rugalmasabbá válnak, így a bőrt alulról töltik föl, megemelve az arc kontúrját.

  • az arc megereszkedett izmai a tréning hatására visszarendeződnek eredeti helyükre, újra fiatalosabb, lányosabb kontúrokat kapunk
  • az izomzat visszanyeri rugalmasságát és tömegét, alulról tölti föl és simítja a bőrt, így az arc újra feszes lesz, ellendolgozhatunk a ráncainknak
  • a homlokráncok, a szem körüli szarkalábak, a száj melletti barázdák mélysége is látványosan csökken
  • a nyak bőre feszesíthető, és a toka is csökkenthető

 

A gyakorlatok elsajátításához mindenképpen képzett szakember segítségére van szükség! 

Az eredmény már néhány hét múlva érezhető, 1-2 hónap elteltével pedig már mások is észreveszik, hogy milyen friss, és kipihent lett az arcunk!

Az arctornát legideálisabb már az első jelek észrevétele után elkezdeni, ami lehet egy apró ránc, ami addig nem volt ott, vagy az izom minőségének változása. Így sokáig megőrizhetőek a 30 éves arc fiatal vonásai. Felső korhatár azonban nincs, negyvenen, sőt ötvenen túl is szép eredményeket lehet elérni. Ebben az esetben azonban nem a megelőzés a cél, hanem az arc feszesítése.



Comments are closed.